Friday, June 17, 2011

Contest dari Blog Miss Lyzeer, “ Aku dan Itu “


syarat2nya ialah...


1. jadi follower...done...

2. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

3. copy banner...buh kat entry dan linkkan...done...




4. tag 4 orang bloggers...done...

aanie...

bambam...

MJ...

cutemum...


5.
komen kat komen box...done...


due date 19.07.2011...



ohh...kalau nak crita pasal apa yang aku nak...ada banyakkkkk...tapi yang paling important skang ni ialah benda alah ni...



lesen memandu...dah umuq 30 still tak dak lesen memandu...sedih...sedih...bayangkan p keja tumpang kawan...p klinik naik teksi...nak p jalan2 kena tunggu hubby...kalau hubby outstation...kami smua duk kat umah ja la...

lepas balik dari vacation aritu...semangat berkobar2 nak amik lesen by this year...sebabnyaaa...adik beradik aku smua ketawakan aku...yelah...hanya aku sorang ja yang takdak lesen sampai lani...depa lepas spm ja dah amik lesen...seddihhh...seddiiihhh...terus aku kata...hampa lepas spm amik lesen...aku lepas spm blajaq masak...hampa tau masak tak?? terus terdiam...tau pun...huhu...

harap2 plan ni akan berjaya...amin...doakan aku ok...



2 Kata² Orang:

Leeza said... [RePLy]

thanks..gud luck2..hehe

Leeza said... [RePLy]

do visit my blog..update pasal contest
http://misslyzeer.blogspot.com

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa