Saturday, June 25, 2011

eSoK 26.06.2011 @YuN NaM HaiR CaRe...


aritu...

sebelum aku balik penang...

aku ada register nak free treatment kat yun nam hair care...

ari yang aku nak p penang...

yun nam call...

kata nak jumpa dan wat free treatment rambut 2jam...

dan depa nak bagi barangan rambut free...

haiseh...

aku kata nak p penang...

postpone ari lain boleh tak...

depa kata ok...

depa akan reserve 1 tempat tuk aku...



sooooo...

hubby aku on the way balik dari melaka arini...

sok aku nak p wat treatment rambut...

yesss...

rambut aku toooo dry...



mungkin depa leh suggest vitamin tuk rambut...

aku just nak lembutkan rambut ja...

sejak wat rebonding dulu...

*obsessed ngan rambut straight...*

rambut aku terus kering...

hmmmmm...


3 Kata² Orang:

Unknown said... [RePLy]

semoga berjaya proses treatment rambut ni..

ohyer lela belum tweet kakyong lagi utk sahkan join simple GA kakyong... ;)

Myra Jay said... [RePLy]

Selamat bertreatment :)


Tahniah kak menang GA nie :)

http://dvillahati.blogspot.com/2011/06/keputusan-penuh-love-u-mom-contest.html

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

ohh...
saya tak pandai tweet kak yong...
saya try k...


thanks MJ...
akak baru stat keja...
tak sempat blogwalking pun...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa