Thursday, June 2, 2011

PeSaNaN BuaT SeMua...


hmmm...

pagi2 mak aku tepon...

tanya kui brapa bertolak p penang...

aku kena tunggu hubby...

kesian...

semalam dia keja sampai kui 2.30am...

pastu hubby balik hotel tdoq...

kui brapa hubby nak bertolak dari melaka mai johor pun tak sure...

kui brapa kami nak bertolak p penang pun tak sure...

biaqla hubby rest dulu...

yang pasti...

arini kami balik penang...



alhamdulillah...

memang excited...

anak2 tanya...

bila abah balik...

bila nak p penang...

kui brapa sampai...

heheh...

depa taktau mak depa ni laaaaaaaaaaaagi excited...

huhu...



aku officially dah start cuti arini...

sampai minggu depan...

rabu or khamis...



aku ada pesanan...

kalau ada terrrmenang...

eceh...

termenang contest / GA...

tolong inform penganjur ya...

sayang kalau hadiah terlepas kat tangan orang...

=(

kalau aku ada masa...

aku akan login...

tolong ya...

thankssssss...



ps : balik kampung...hohoho...balik kampung...



3 Kata² Orang:

IntaNBerliaN said... [RePLy]

Slmt bercuti..

IntaNBerliaN said... [RePLy]

Awak menang, sy dh inform penganjur yg awk blik kg..

http://coretanmayaku.blogspot.com/2011/06/keputusan-coretanmaya-engagement.html

IntaNBerliaN said... [RePLy]

awk menang lg.. sy dah inform penganjur.. nanti hantarlah detail tau...tahniah

http://pinkshopaholicworld.blogspot.com/2011/01/mini-ga-updated_05.html

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa