Friday, November 26, 2010

aDa KuaLiTi Ke TaK??

kebanyakkan peralatan elektrik lani memang ada remote control...
umah aku memang ada banyak...
tapi...
remote astro tu...
xtau kualiti apa la...

aku memang dh tukaq 3-4 kali dh...
asek pecah ja...
tambah2 lagi anak
² aku dh besaq...
lagi kasaq...
lagi cepat kena tukaq remote baru...

hubby ada kata beli remote yang original...
masalahnya...
satgi dapat kat tangan anak
² aku...
mau relai pulak...
x sanggup aku duit spend banyak
²...
tapi pakai sat ja...
ish...

lani pon dalam proses nak beli hat baru...
tu pon asek loooopa ja...
*dh terlampau byk makan semut la tu*

MySpace

8 Kata² Orang:

hans said... [RePLy]

hahahaha
balut la remote tu
tahan la sikit kut

P/S : Fakta Menarik Mengenai Bruce Lee Yang Perlu Peminat Bruce Lee Tahu

P/S : Aarif Rahman @ Aarif Lee :- Bruce Lee My Brother

Unknown said... [RePLy]

betoi la..
pakai la yang besi punya pun kalau depa buat lempaq sana sini tak dak tahan nya..
saya ni anak sorang ja..
tapi remote astro dah 5..
sebab anak buat bagi makan ikan..
la ni dah besaq dah baru la kami beli hat yang ori.
dulu pakai hat pasar malam ja..

Anonymous said... [RePLy]

adeyh!
macam,2!

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@hans
hans...
dulu memang balut...
masalah nak tukaq bateri smua...
dh x balut dh...

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@diana
lagi dahsyat bagi makan ikan...
sebbek remote murah...
=)

hans said... [RePLy]

owh..yer ker...
haih
beli yg tak ori jer lah

P/S : Beberapa Soalan Menarik Yang Gua Nak Tanya Pada Anda Semua

aNa d'sKoDenG said... [RePLy]

heheh..anak lasak..x leh kata apa..
tggu depa besaq ..baru tak tukar² itew remote lela oii..heheh

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@aNa d'sKoDenG
waaaaaa...
tau xpa ads...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa