Tuesday, November 16, 2010

ShOpPinG RaYa...

kami x shopping raya aji...
baju hat raya aritu ada lagi yang belom pakai...
leh pakai masa raya aji...
kan??

aku suka p shopping kat jalan TAR...
ohh...
p kl ja...
memang akan carik peluang p sana...
beli tudung ja...
kat johor mahai...
kalu beli 1 kat johor...
aku leh beli 3 tudung kat jalan TAR...
x ka jimat...
=)

dulu lagu beli tudung bawai...
kalu lepas bukak posa...
depa juai lagi murah...
nak balik kampung, kata depa...
time tu la bargain puas
²...
lani lagu beli tudung ariani pulak...
=D

byk jugak tudung yang aku kirim kat mak...
kesian mak aku...
pilihan mak aku tu best
²...
aku suka...
abah aku pun sama...
siap pesan
² ngn mak aku...
suh beli kat aku...
thanks mak...abah...
love u both soooo much...

so...
raya ni hampa smua shopping baju x??

=)

3 Kata² Orang:

SHAZA said... [RePLy]

wah, bestnya shopping kirim kat mak jer...

Jiey^Mien said... [RePLy]

Kami pun recycle apa yang ada jer.. =)

Selamat hari raya..

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@SHAZA
heheh...
memang best...
dh design kat Penang canthek2...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa