Monday, November 8, 2010

My FiRsT BE...

ohh...
masa wat post diwali tu...
aku saja ja masuk website nuffnang...
saja tengok²...

mana tau...

aku dapat first BE...
memang excited gila...
aku baru start blog ± 2 bulan...

time tu aku nak wat post baru...

nak buh image skali...
lappy aku tu...
aku x reti cmna nak printscreen...
abes smua aku tekan...
x kuaq² gak...

last²...
aku tutup...
heheh...

terus sms adek aku...

cik sukamakan...
inform ngn dia...
=P

thanks nuffnang...
=)

2 Kata² Orang:

CIK TOM said... [RePLy]

tahniah dpt 1st BE..
owh sukamakan adik ke?huhu..
kalau nak buat print screen...
ciktom pernah share tutor kalau nak cuba;

http://tomatogurlslife.blogspot.com/2010/10/tutorial-cara-buat-print-screen.html

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@Tomato Gurl's Life
ok cik tom...
sukemakan tu adik...
dia yang galakkan saya berblogging...
=)

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa