Thursday, November 4, 2010

SeLaMat PeTaNg...

selamat petang bloggers...
cik mamud aku dh ilang...
kemalasan melanda nak update blog...
tolong pulangkan cik mamud aku...
ohh...
lupa...
cik mamud dh nak celebrate Diwali...
hakhak...

semalam mc...
ari selasa penat ya amat...
rabu pagi aku bangun tdo...
mata merah balik...
merah skit je pon...
gatal yang lebih...
kang aku
tonyoh²...
bengkak pulak...
so...
aku amik mc lagi...
hubby aku temankan aku p klinik...

hish...

asek mc ja aku ni...
apa nak buat...
dh musim saket...
antibodi dh kureng...
=P

masuk keja ja terkejaq
²...
lunch pun kelam kabut...
tapi...
jeng jeng jeng...
sempat lagi blogwalking...
=P

nnt update lagi...
assalamualaikum...


nampak x perubahan kat blog ni??
heheh...

4 Kata² Orang:

sukemakan said... [RePLy]

apa yg berubah?
xnampak pon
hehe~

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@~SukEMakAn~
buta ka??
heheh...
kan cursor aku dah ada kelip²...
heheh...
disable right click...
=P

mamawana said... [RePLy]

Salam Fadzillah Kamaruddin...
Ingat Fadzillah Kamsah tadi...ooopppsss
samalak binti kita Kamaruddin.. sepusat sepusing..

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@mamawana
ohh...
sure fadzilah kamsah nyer blog lagi hebat dari saya punya...
heheh...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa