Friday, November 19, 2010

HiSh...

entry aku yang tengah marah...

awat ekk...
customer tempat aku keja ni pandai berdrama...
tau wat keja tapi berlakon mcm x reti wat keja langsung...
wahh...
brapa lama leh tahan weh...
satgi aku marah...
p mengadu pulak...


wahhh...
boleh migrain keja ngn orang cmni...
MySpace
dari sratos customer...

spuloh kot yang x reti bahasa...
ampehs...

bukannya aku x penah explain...
kami keja kat sini ada procedure...
kena follow kami punya procedure...
bukan depa punya style...
memang x boleh masuk pala hothakkk dia kut...

ntah ada selut ka apa...

boleh lak dia cakap...
u x payah ajar i...
u buat keja u...
i buat keja i...
this is really shut...
MySpace
ehh u...
u tu nak mintak tolong i tau x...
bongok...
sengseng...
ngokngek...
sengal...

MySpace

6 Kata² Orang:

hans said... [RePLy]

just chill n cool...
we must to accept customer is always right although the truth is they're totally wrong
hahahaha

P/S : Buffered Earning Hitz Fm Dah Tamat.......Kayanya Aku! Sekarang Join Churp Churp Pulak! Hahaha!

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said... [RePLy]

sabaq kak sabaq...

senyum mau maneh =)

LATEST ENTRY (Tolong vote yer)

GIVE AND TAKE- UNDILAH GKSB NO 51

CERITA KREATIF-BEN ASHAARI

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@hans
u're absolutely rite...
thanks anyway...

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr
ohh...
dh memang sabaq tu...
kalu x memang dia dh kena marah cukup2...

vote??
tgu sat naa...
nak p click2...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said... [RePLy]

hehe..sabar2.jgn sampai migrain ye.

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@Lydia Miza(Aidyl Azim)
=)
x migrain lagi...
sebbek dh ok...
thanks...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa