Thursday, November 11, 2010

CERITA KREATIF


sapa x kenal ben ashaari...
hmmm...
aku pun tau pasal ben ni dari blog adik aku...

aku blogger yang baru lagi dalam dunia blogging...
setiap kali nak menulis blog...
aku hati
²...
aku x confident...
takut nnt pembaca xleh terima crita
² yang aku post...

setiap kali aku login...
aku akan nampak ada blogger yang follow aku...
memang happy walaupon seminggu sorang...
ada ja komen
² yang ditinggalkan...
ada ja yang meninggalkan jejak...


aku memang join segala contest yang aku nampak...
dan aku penah menang adiah tempat kedua...
memang xsangka...
dapat beg...
bila aku dapat tau aku menang...

kegembiraan bertambah
²...
sengih sampai tinga...
*ignore braces tu...saya x pakai*

weekend ialah masa tuk blogwalking...

promotekan blog aku yang xbrapa nak best ni...
hmmm...


selalu jugak aku mintak tolong ngn adek aku...
dialah yang menggalakkan aku jadi blogger...
walaupun aku bukan blogger tegar...
aku try wat 1 post per day...
sikit
² lama² jadi kaya...
oops...


aku masih mencari
² header yang cute²...
tapi xmo dog
²...
haremmm...
nak design blog yang cantik...
cute mute...
come lote...
memang makan masa...
kan kan kan??

idea??
ntahla...
kadang2 post aku best
²...
*prasan sungguh*
kadang
² aku merapu meraban ja...
heheh...
biasala...


orang kata ngn blogwalking...
kita leh naikkan traffic...

traffic blog aku masih kureng...
hmmm...
dan aku masih ternanti
²...
bila si nafnaf nak jejakkan kaki kat blog aku...
ohhh...
suka betul aku baca pasal blogger yang dapat BE melambak
²...
yang cecah RM beribu riban...
happy for them...

sabaq je la...
aku ni kan baru jadi blogger...
*sapa
² ada tips nak dapatkan BE...share ngn aku ekk...*

4 Kata² Orang:

aNa d'sKoDenG said... [RePLy]

gud luck lelaaaa

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@aNa d'sKoDenGhakhak..
thanks...
cerita yang sangat *kreatif*

nur said... [RePLy]

selamat berblog n kenal2
ALL IN ONE

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@nurthanks...
same to u...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa