Friday, November 26, 2010

SAYA SUKA BLOG AWAK LA !

jom...
promotekan blog kat blog Ben Ashaari...
=)

cara
²nya...
1. buh header...done...

2. linkkan ke blog ben ashaari...done...
3. tajuk SAYA SUKA BLOG AWAK LA !...done...
4. pilih 5 blog yang korang suka...
5. explain skali...

  • blog cik sukamakan...blog adik aku...dia yang galakkan aku berblogging...idea dia x penah kering...memang kreatif...
  • blog ben ashaari...idea dia x pernah putus...memang ada aja update selalu...suka tolong bloggers baru... =)
  • nadia...dia antara blogger terawal aku add...memang keletah...
  • ana d'skodeng...ibu yaya...entri dia memang gila² cmtu...best...
  • otak ketat...aku x ingat dari mana aku jumpa blog ni...tapi memang best...aku baca entri dia...pastu follow...sambung baca sampai 1st entry...lawak...penah aku gelak sampai keluaq ayaq mata...
6. SAYA MENGETAHUI SEGMEN INI DARI BLOG http://www.benashaari.com/
7. komen kat komen box blogger yang hampa suka td...
" SAYA SUKA BLOG AWAK LA .. " dan tinggalkan link kat sana...done...
8. tinggalkan komen kat blog ben ashaari...done...

9 Kata² Orang:

nazirulhazwan~ said... [RePLy]

den xdo pon.wuwu

aNa d'sKoDenG said... [RePLy]

oopss...terkemalu** aiii tauuuu..
TQ lela..~!

nadia farahida said... [RePLy]

alolo..
terharu nadia tau kak.. =)
termalu jgk pon ade.. huhuuuu
terima kasih kak! =)

Nurul Huda Rahim said... [RePLy]

err alamak. segan nya. hihi. neway, thanks sgt-sgt! :)

wannurfazrini said... [RePLy]

terjah dr blog ben !

amimarz said... [RePLy]

Salam ziarah dr Segman Ben...Ai folo here!!!

sukemakan said... [RePLy]

erk!
tekejut!

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@~SukEMakAn~
dh lama dh...

Muhammad said... [RePLy]

saya pun suka blog awak...sudi2 lah singgah ...saya pun dh join..

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa