Thursday, November 11, 2010

KeNaNGaN UPSR...

hmm...
result upsr dh kuaq...

*flashback sat*
tingat masa skolah rendah dulu...
umah aku memang dekat ngn skolah...
memang aku n geng jalan kaki ja...
aku, hayati, erda ngn norhayati...

masa darjah enam tahun 1992...
cikgu kelas aku memang garang gila...
memang takut siot...

segarang
² dia...
masa result UPSR kuaq...
ayaq mata dia menitik gak...
siap peluk cium pp kami smua lagi...
heheh...

aku balik umah...
jalan kaki selow
²...
cam slowpoke…
Pokemon Pictures, Images and Photos
mungkin lagi lambat kut…

result UPSR tu aku gulung
²...
takut weh...
masa tu mak aku cuti...
aku baru dapat adek...

masuk pintu ja terus mak tanya...
cmna??
hah!!
aku cakap fail...
terperanjat mak aku...
terus terpa aku...
tgk result sendiri...
pastu jegil
² aku...
pa plak fail...
pass la tu...
ohh...
mana tau...
result x cemerlang...
aku igtkan fail...
hahah...
bengong tul...

0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa