Thursday, May 26, 2011

CeRiTa PaSaL HaDiaH...BeST...BeST...PaRT 1...


jom crita pasal hadiah2 lak...

dari ari sabtu sampai ari khamis...

dah dapat 5 hadiah...

aku update episode by episode k...

satgi takdak idea lak...

dah la blog ni asek guna tuk join contest ja...

heheh...

ada crita nak tulis tapi malas nak update...

takdak mood sangat...



sooooo...

hadiah pertama...

dari CT @ sum1buchuknya...

klik sini...

aku menang 3 sets FM...

1 set ada 3 FM...

total dapat 9FM...

memang cute...



aku menang FM ice-cream, school bus ngan rabbit...

rabbit yang besaq tu magnet dia kecik...

takleh buh kat fridge...

nanti jatuh...

sooo...

ada 8 ja...



hat Thailand tu bukan tau...

yang tu aku menang dulu2...



yang kedua...

hadiah dari Cik Zai Penang...

aku menang Cik Zai Penang Giveaway

menang no. 2...


klik sini...



apa tu??

apa tu??



frame...

rasanya Cik Zai buat sendiri kut...



lawaaaa...



yang ketiga...

hadiah menang Diariummi Giveaway...

klik sini...

memang cantik...



ada extra hadiah...



broach kaler pink...

tu hadiah extra...

thanks dear...



ada kad lagi...

thanks dear...



satgi update part 2 plak...

thanks all...


3 Kata² Orang:

Myra Jay said... [RePLy]

Wahh dah banyak FM akak menang.. bestnyer :)

Myra dok mula kumpul pelan-pelan :)

Izan Ishak said... [RePLy]

mekasih dear sbb buat entry ni...murah rezki minggu ni dpt hadiah byk~

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@Izan Ishak thanks dear...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa