Saturday, May 21, 2011

Yanasensei’s Giveaway!


syarat2nya ialah...

1. jadi follower...done...(optional)...

2. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

3. copy banner...buh kat entry dan sidebar dan linkkan...done...

yanasensei's giveaway! banner

4. tag 3 orang bloggers...done...

aanie...

bambam...

MJ...


5. komen kat komen box...done...



due date 20.06.2011...

What is Love?


Cinta...Love...Pyar...Ishq...Mohabbat...Amore...Kadhal...Wo Ai Ni...Aishiteru...Saranghae...



Cinta ialah perasaan yang kita rasa terhadap seseorang...kita gunakan bermacam2 cara dan bahasa hanya untuk meluahkan perasaan kita...






cinta keluarga...



cinta anak2...

bagi aku...cinta kekal selamanya...aku cintakan hubby aku since aku form 5...syuhhh...jangan bagitau mak abah aku tau...heheh..alhamdulillah...kami telah selamat diijabkabulkan pada 18.12.2001...setelah 4 tahun bercinta jarak jauh...aku di penang...dia di johor... =)

hasil cinta kami...kami dikurniakan 3 orang cahayamata...2 gurls...1 boy...






Te Amo Farouk Bin Idris...

Doakan perkahwinan kami bahagia hingga ke akhir hayat...Amin...


pic credit google...

2 Kata² Orang:

Ilham Liyana said... [RePLy]

wow so sweet. :) thanks for joining. good luck ya! :))

Unknown said... [RePLy]

semoga perkhawinan akak bahagia ke akhir hayat yer..amin...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa