Tuesday, May 31, 2011

ReVieW YaNG PeRTaMa...


aritu kan aku ada bagitau aku menang review...

klik sini...

nadya dah buat review...

klik sini...

dia siap tolong aku watkan simple header...

tapi...

kaler pink...



haish...

tak match ngan blog aku yang serba purple black nih...

heheh...

thanks dear...



mai tengok apa kata nadya...




nadya kata header tak cantik...

ohh...

tu bukan header...

tu blog template...

lom ada masa nak upload header...

kena tunggu adik aku free baru leh upload...

huhu...



ok lah...

1st review dah siap...

tunggu review kedua lak...

thanks dear...



ps: banyak header aku menang / dapat...

yang mana satu nak wat jadi header blog ni...


2 Kata² Orang:

Nadia said... [RePLy]

hehe..header yang nad wat tu tak cantik..:)

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@Nadya O'Conner comel cam nad gak...tapi tak match ngan blog akak yang serba purple black...heheh...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa