Thursday, September 22, 2011

aKu LaMBaT aRiNi...


warghhh...

penattt...

baru leh relax skit...



arini aku mai keja lambat sket...

ada hal...

patut kui 10.00am dah siap...

tunggu taxi tak sampai2...

alahai...

kui 10.40 baru sampai ofis...

nyampah...

tu pun aku eksesais gak...

semata2 nak jimat duit tambang taxi...

kalu direct...

mau kena RM10.00...

bukan jauh mana pun...

=(



sempat aku tapau nasi lemak telur + daging...

sedap...

walaupun aku beli kat kedai salah...

heheh...

aku tak perasan kat sana ada 2 stall jual nasi lemak...

hmmmm...

nasi lemak ayam pakcik tu memang sedappp...

bungkus ngan kertas minyak...

takpa la...

takdak rezeki...



ps : aku still nak kena p cari tosai...

hubbyyyy!!

balik cepattttttt...

pleaseeee...

sob sob...


0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa