Friday, September 16, 2011

DRaMa BaRu...BeSTNYaaaaaaaaaaa...


aku lani suka ja tengok channel 104 & 105...

tengok gak la movie melayu apa...

kalu ok...

aku layan ja...

macam baru2 ni ada lagenda budak setan...

lagu dia berhantu wooo...

terus aku download masuk henfon...

heheh...



lani starworld lepas kui 9.00 dah takdak drama best2...

nyampah tul...

lani isnin sampai rabu tengok hell's kitchen...

khamis & jumaat tengok grey's anatomy...

sabtu ahad gigit kuku...

ehhh...

aku tak gigit kuku nooo...

main remote la...

tukaq2 channel...



sejak tukaq byond ni...

ada 1 lagi channel preeeee...

393...

channel korea...

aritu ada gak layan drama lie to me...



sat ja aku tengok...

tup2 dah tamat...

haiseh...

lani plak ada drama baru...

protect the boss...



sebab aku taktau timing drama tu...

aku buat reminder...

heheh...

terer tak...

sooo...

takat ni dari episode 1 sampai episode 5 aku dah set reminder...

insyaallah takkan miss...

bestnyaaaaaaaa...


2 Kata² Orang:

Fadzmie said... [RePLy]

Tak sempat nak bermadu kasih dengan TV sekarang ni. Sibuk je memanjang. Haiz. =.="

sukemakan said... [RePLy]

errrrrrr.......

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa