Wednesday, September 7, 2011

MeNaNG 4 Ga MiNGGu Nie...aLHaMDuLiLLaH...


alhamdulillah...

stat keja isnin aritu...

aku dapat komen dari penganjur kata menang GA...

rezeki syawal...

aku dah emailkan details...

cuma tak buat entry ja...



so...

meh aku story2...

first...

aku menang GA D'QISTEE BEAUTY & RAYA AIDILFITRI...

thanks penganjur inform kat aku...

klik sini tuk full result...



thanks dear...



yang kedua...

menang HAPPY GIVEAWAY Si Budak Kurus...

aku menang edit template...

erk...

tak pa la...

bukan rezeki aku...

aku takut nak bagi email password ni...

=|

klik sini tuk full result...



terpaksa lepaskan hadiah kat orang lain...

bukan rezeki aku...

=|



yang ketiga...

menang Cloth Diaper Giveaway...

sukanyaaaa...

klik sini tuk full result...



thanks dear...



ke last...

menang 5 WINNER G.A...

ada 5 pemenang...

klik sini tuk full result...



thanks dear...


ps : mode...

happy...happy...happy...

ada belambak GA / contest nak join...

tapi still dalam mood raya...

malas nak update blog pun...

baca entry orang rajinnn...

malas nak update blog sendiri...

=(


1 Kata² Orang:

Myra Jay said... [RePLy]

Tahniah kak..
Myra dah lama tak join GA, so takdela menang2 :)

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa