Thursday, September 15, 2011

DMaM + BaTuK + SoReTHRoaT = SeDiH...


semalam...

balik dari ofis...

rasa tak sedap badan...

abes...

kat ofis asek minum limau ais...

mana tak sakit...

heheh...



arini aku dah standby pakai jaket...

memang demam...

on and off...

suara pun dah rock dah...

haish...



arini tingin nak makan breakfast mcd...

mintak tolong kawan belikan...

aku dapat makanan kui 9.00am...

aku stat makan kui 10.00am...

abes...

nak jawab tepon lagi...

nak settle problem lagi...

wat report lagi...

takpa la...

janji sedappp...



aku sedih...

aku terlepas pandang 1 email dari HQ...

menyebabkan bos aku terpaksa deliver barang tu kat customer arini gakk...

aiyakkk...

sori ya mr. bos...

tak payah la belanja aku mcd...

aku kira halal ja la...

kalu nak blanja gak...

aku terima ja...

heheh...



ps : rindu hubby...

hubby kata tak balik minggu ni...

sok cuti...

kami anak beranak duk umah ja la...

aku nak masak nasi tomato ayam tomato puree lagi skali...

makan sampai bosan...

=(


0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa