Sunday, September 18, 2011

HaPPY BiRTHDaY MaK...We LoVe You aLWaYS...


uiks...

baru tingat arini 18.09.2011...

haiseh...

camna leh terlupa nih...

birthday mak aku...

terus grab tepon...

nyanyi lagu beramai2...

aku, faizah ngan faisal...

farhanah tdoq...

sorry mak...

terlupa...

heheh...



ari khamis tu baru chit chat ngan adek aku...

dia kata nak blanja makan domino's ngan kek...

bagusla...

at least adek2 aku ada tuk celebrate ngan parents aku...

=)



happy birthday mak...

i love you...



favourite picture ever...


3 Kata² Orang:

Nadia said... [RePLy]

bufday mak akak yer..hapy bufday jugak untuk mak akak..smoga panjang umur dan di murahkan rezeki..:)

sukemakan said... [RePLy]

xbelanja lg
T________T

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@~SukEMakAn~ weh...teruknyaaa...tgu gaji ka??

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa