Sunday, September 25, 2011

BiLa aKu...


bila aku puasa penuh tahun ni... =)

bila aku tak lalu minum nescafe lagi...haish...favourite drinks tu...

bila aku tak lalu makan dinner lagi...ari2 lak tu...teruk lahhh...

bila aku choozy sangat nak beli makanan tengahari...

bila aku rajin minum ayaq ais pagi2 bila bangun tdoq...

bila aku balik umah asek nak baring n tdoq ja tanpa buat keja...

bila aku takleh nak turun dalam ayaq kat lata bayu n takleh enjoy mandi...

bila aku craving nak makan tosai n chutney n sambar aritu...sebbek cousin aku dah belikan...

bila aku asek makan buah masam2...

bila aku tak suka bau ridsect...siap cover idung ngan tuala...

bila aku stop makan ubat...apa ubat pun...heheh...

bila aku aku rasa berat badan aku turun mendadak...dari bulan puasa sampai lani...

bila aku tak suka dengar bunyi tv or orang cakap kuat2...

bila aku cepat rasa penat...

bila aku tak suka cakap tepon ngan customer lama...lagi2 kalu orang tu cakap meleret2...haaaaaaaaa...

bila aku cepat melenting...perubahan mood...erk...



semalam 24.09.2011...

aku mc...

sakit pinggang dan bawah perut...

hubby bawak aku p makan tosai...

tosai hangat2 ngan sambar ngan chutney...

minum teh ais...

yummy...

tapi craving tu dah takdak sejak cousin aku bawak tosai aritu...

hmmm...



lepas makan terus p klinik

check...

alhamdulillahhhh...

the result was positive...

kami bakal dapat baby baru...

already 10 weeks...

aku scan...

doctor kata smua ok...

takdak problem...

soo...

tunggu minggu ni aku p check kat regular doctor...

nak buat buku n start makan calcium ngan obimin...

=)



anak2 aku happy...

siap pesan ngan faisal jangan tumbuk perut mak tau...

dalam ada baby...

faizah terrrlampau excited...

sampai asek duduk tepi aku...

tengok aku...

cium aku...

cakap ngan baby...

hubby suh depa choose nama baby...

ada banyak masa...

choose slowly...

=)



ps : aku sms mak, adek, abang ngan cousin aku...

adek aku, linda terus call...

dia lagi excited dari aku...

sampai announce besar2an dalam FB...

sempat lagi aku kirim jeruk mangga kat nenek aku...

nenek aku wat jeruk sedap...

tunggu cousin aku antaq mai jb minggu depan...

nak kirim kuah rojak kat mak aku...

kuah rojak mak bee gak yang sedap...

=)


3 Kata² Orang:

Myra Jay said... [RePLy]

Wah bestnyer..
Tahniah ye kak..

sukemakan said... [RePLy]

faizah is scary!
hehe

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@~SukEMakAn~ bukan scary la...happy sebab nak dapat adek...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa