Monday, September 19, 2011

CeRiTa RaYa aKu...PaRT 5...


kami sampai lata bayu dalam setengah jam kut...

excited...

aku rasa kali ni aku kurangkan bercrita...

jom layan picture...

heheh...



serious lawa...



abah duk cari kami...

heheh...



tengok tu...

tak sabaq nak mandi...

oops...

bilik persalinan yang memang tak dijaga...

aiseh...

memang spoil mood...



smua tengah tunggu kami tukaq baju...

=)



beg baju...



amboiii!! lajunyaaaa hampa ni...



cakkk...



cakkk cakkk...



aku tak sangka ayaq sejuk sangat sampai aku takleh masuk...

masuk ja terus tangan kaki cramp...

makkkkkkk...



brrrrr...



sejukkk...



budak yang happy main ayaq...



aku duk gigil tu...




kami mandi sampai kui 6.30pm...

abah takut sesat masa nak balik...

tara tunggu kami salin baju smua...

dah kui 7 lebih...

tawakal ja balik malam2...

heheh...



papun...

memang best dapat mandi manda ngan family...

walaupun aku tak mandi sangat...

takat berdiri lam ayaq...

huh...


0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa