Monday, September 12, 2011

CeRiTa RaYa aKu...PaRT 2...


aku sambung naa...

sapa tak baca part 1...

klik sini...



raya kedua kami p taiping plak...

cousin aku Hussein nak merisik Ida...

ececeh...

dah jumpa pun jodoh dia...

aku doakan jodoh dia ngan Ida berkekalan hingga ke syurga...

amin...



kami bertolak kui 11.00am...

janji kui 9.00am...

tapi ada masalah...

tangguh skit...

kami nanti jumpa mak abah aku kat taiping...

bestnyaaaaaaaaaaa...

macam2 problem kami tempuh masa nak p taiping...

dengan jalan jem...

turun highway...

ikut jalan lama...

naik highway...

jem lagi...

penat wooo duduk lam keta lama2...



kami sampai kat tol Changkat Jering dah kui 3.00pm kut...

tunggu 2 keta lagi tak sampai...

kami sampai umah Ida kui 4.00pm...

terus depa jemput p makan...

alhamdulillahhh...

kami memang lapaq...

heheh...



lepas makan terus masuk lam umah...

nak bincang2 pasal merisik ni...



orang tengah diskas...

kami snap2 picture...



tiga dara pungutan...

ehhh...

pingitan...

sorang tu dah nak kawin dah ujung taun ni...



mak aku tolong sarung cincin merisik...

haiseh...

cheq pun tak tengok lagi cincin tu...

hmmm...

alhamdulillahhh...



family besaq Hussein...

tahniah dear...

semoga berkekalan hingga ke syurga...

aminnnnnnnn...



pas merisik...

kami terus bertolak balik penang...

4 bijik keta...

meriahnya umah mak aku nanti...

tak penah sapa2 pun raya kat sana...

tiap2 taun mesti raya kat kl...

kali ni...

alhamdulillah...

aku dapat rasa macam mana raya kat umah mak sendiri...

bestnyaaaaaaaaaaa...



nantikan episod 3 plak...


0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa