Wednesday, April 27, 2011

2ndGA potretkan AKU


syarat2nya ialah...

1. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

2. copy banner...buh kat entry dan sidebar dan linkkan...done...



3. tag 3 orang bloggers...done...

aanie...

bambam...

MJ...


4. jadi follower...done...


5. komen kat komen box...done...



due date 15.06.2011 11.00pm...



saya memang gemar join contest/GA ni...walaupun tak menang...tapi still dapat tambah rakan2 bloggers...heheh...

kalau la saya menang lukisan potret ni...memang saya akan hargai dan buh dalam frame...memang cantik lukisan potret tapi saya segan nak suruh orang lukis...nanti orang lain tengok...segan...


4 Kata² Orang:

Anonymous said... [RePLy]

okeh thanks kak sbb join GA neh.. semoga berjaya nanti yer.. =)

Faziera193 said... [RePLy]

gud luck!! ^___^


http://faziera193.blogspot.com

kemboja said... [RePLy]

salam kenal..

Cik Meifaa' said... [RePLy]

Suka giveaway atau contest?
Atau berminat mengiklankannya secara percuma??
dapatkan info terkini berkenaannya disini..


http://gift4blogger.blogspot.com/

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa