Friday, April 22, 2011

CuTi2 MeLaKa...DaY TWo...PoS MaLaYSia & TaMaN BuaYa...PaRT oNe...


kami terus p taman buaya...

sebelum tu jumpa ni haa...

mai tengok...



besaqnyaaaaaaaa...

hubby sanggup patah balik nak snap2 picture...

yang aku tau kat sebelah tu ada kolej...

sebelum tu ada peringgit point...



haiseh...

nampak jari...

amik lain...

amik lain...



better...



masa snap2 picture...

baru tau bateri camera kong...

abes laaaaaaa...

terpaksa suh hubby guna henfon samsung ngan sony aku...

seddihhhh...



posing tengah panas...



dah la tu...

jom p taman buaya...



tiket masuk taman buaya...

dewasa RM8.00...

kanak2 RM5.00...

total RM39.00...



budak kecik tu baru pas kena marah ngan abah dia...

smua mainan dia nak...

haish...

siap ugut nak balik jb nak p keja...

tak padan ngan kecik...



rasanya sebek lagi si faisal tu...





cantik pics ni...



lani mood dah ok...

good...



ada waterfall...

jom posing...



aiseh...

tak nampak ayaq terjun...

putih ja...

x pa la...



tengok muka faisal...

takut pun ada...



besaq wooo...



penat aku dukung faizah...

tak nampak boya kata dia...



kesiankan...

nampak dia tdoq atas batu2...



dalam ni ada buaya besaq...

untuk pertunjukan...

kami miss tengok...

aiseh...



tak tau teloq betui ka dak...

nekad ja aku masuk tangan lam tu...

tapi kat atas la...



alah...

dalam tu ada hunchback crocodile...

semangat nak amik picture tu...

sat nak zooooooom...





nampak tak??





ada banyak pictures lagi...

sat aku wat part two lat...



penat aku upload picture...

sebbek lajuuuuuuuu...




0 Kata² Orang:

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa