Friday, April 29, 2011

GA Header & Template Blogspot!


syarat2nya ialah...

1. jadi follower...done...

2. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

3. copy banner...buh kat entry dan linkkan...done...


4. tag beberapa orang bloggers...done...

aanie...

bambam...

MJ...

tiefazatie...

lynn azlina...


5. komen kat komen box...done...



due date 01.06.2011...

header blog impian...saya suka kalau header blog ada gambar family besar saya...family saya sendiri (hubby dan anak2) dan mak abah serta adik beradik saya yang 3 orang tu...bertuahlah saya kalau dapat header blog macam tu...kalau tunggu saya design sendiri...memang tak pandai...

2 sebab choose sebagai pemenang...
1. saya tak pandai design header blog...sampai sekarang masih kosong lagi...template pulak guna template blogspot...ada yang saya ubah skit2...
2. header alieff cantik dan unik...





1 Kata² Orang:

Unknown said... [RePLy]

thanks sangat2 sebab sudi join!
Alieff akan update maklumat contest kat blog tau. rajin2 la singgah sana nanti yer. :)

Gud Luck! :)

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa