Friday, April 15, 2011

Contest : Aku Yang Lapar!!


syarat2nya ialah...

1. jadi follower...done...

2. buat entry...gunakan title yang diberi...done...

3. copy banner...buh kat entry dan sidebar dan linkkan...done...



4. tag 3 orang bloggers...done...

aanie...

bambam...

MJ...



5. komen kat komen box...done...




due date 15.06.2011 11.59pm...



memang tengah lapaq...tak peduli hubby tengah amik picture...heheh...bayangkan kami sesat kat melaka...round2 cari kedai nasi beriani ni...jumpa...tapi dah tutup...frustnyaaaaaaaaa...kami guna GPS...set dalam henfon...plan nak makan lunch the next day...

masa ni kami sedang bercuti di melaka...kami makan kat Majeedia Haj Beriani...kat Ujung Pasir...memang best...dulu masa p melaka pun kami 'tersesat' sampai jumpa tempat ni...

smua makan menu yang sama...nasi beriani kambing ngan kari daging...sedap...habis licin kami makan...faisal makan roti canai ja...

ayaq pulak...nescafe ais tuk saya (kalau tak minum kopi tak sah), teh tarik tuk hubby ngan MIL, yang lain smua minum ais kosong...pastu minum limau ais...

memang sedap makanan...harga pun ok la...kami kan ramai...heheh...


2 Kata² Orang:

A y e s h a Ramlee said... [RePLy]

terima kasih sebab join contest 1st ayesha.. melaka kg ayesha tu, tak pernah pulak mkn kat sane, insyaallah nanti ayesha terjah restoren 2.. good luck

Fadzillah Kamarudin said... [RePLy]

@A y e s h a Ramlee
lah...sedap tau nasik beriani kat situ...kat area kg atap...ingat sebab ada snap picture signboard tu...

LuaHKaN PeRaSaaN aNDa